CLICK FLAG TO TRANSLATE YOUR LANGUAGE

Saturday, January 10, 2009

DO YOU BELIEVE IN GHOST?

Arghhhh....so tension now to think about ghost..... Do you believe in ghost for me just dont know to believe or not in ghost that real or not.... dont be scare ahahaha...... last night sebenarnya aku memang dah kena kacau kat spesis yang people panggil ghost nih.nak kata seram tu memang ler seram sebab apo nak tau masa aku baru je nak tersleep la tiba2 je ada nampak one black hand ni dah melekat kat muka ako...so that time memang ako dah xdapat nak talk sbb my mouth dah terkunci beb...........maka cuba nak scream la konon xkua sore...jadi kua arg eik uh kher apo bnda aku pun xfhm la....
pastu my mom tersedar sebab dia bangun nak solat di tgh mignight tgok ako macam dah kena sawan la atas kusi panjang kat ruang tamu tuh kaki dapat gerak sebelah je masa tuh gara2 kena pegang dek the scary ghost hahahaha.....aku nampak mak ako tapi xdapat wat pe pun aku cuba gak nak baca ayat2 suci nih tapi xdapat lak mulut dah terkunci waktu pehhhbaca dalamhati je la huhuhuhu...
lepas tu lega bila mak ako pegang aku baru la benda tuh lepas aku kui kui....ako rasa mgkin sebab ako xbasuh kaki nak tido kot hehehehe....sebabnya ako ada kua umah dalam puko 2 pg semalm sebb moto ako masih kat luar umah masa tuh hehehe....ako bangun terus wak masuk moto atas umah hehehe.....
dalam bulan lepas aku memang dah kena tau sebab masa tu dalam puko 3 pagi ako n kawan ako pegi tepi sungai sebab masa tu air sungai tgh naik ako gi sebab perahu kawan ako ni dah tenggelam sebb air naik cepat ni kira pegi tempat yg ako xpnah sampai la. balik umah dlm puko 4.30 pg & dalam puko 4.45pg ako bunyi krusi kat ruang tamu ako bergetar kuat bebbb...macam orang hentak akun tnya mak ako sebab dia pun dgr gak apo lagi aku kua tgok ler dalam gelap memang bunyi kerusi tu bergetar sndri.....lepas ako buka lampu baru ok dah xkua bunyi da trus brenti takut beeeeeeeeeeeeebbbbbbbb seram sejukkkkkkkkkkkk

No comments: