CLICK FLAG TO TRANSLATE YOUR LANGUAGE

Monday, December 29, 2008

MEMANG MALANG BAGI AKU & FRENS

Hari ini memang malang buat aku dan kawan-kawan aku kerana sesuatu perkara yang tak patut belaku telh berlaku pada aku dan juga kat kawan aku la. Petang tadi aku dengan 3 orang geng aku ni sibuk nak pegi ke bandar Kota Bharu. Aku memang dah janji ngan kawan nak pegi petang ni mulanya planning nak pegi dengan moto je tapi disebabkan dek kerana cuaca yang xmengizinkan hujan turun sejak pagi sampai ke petang dari nak pergi ngan mato terpaksa la pergi ngan kereta kawan aku si Napi.
Sebelum pergi ni kawan ako si Jidin ni dah datang umah aku la dulu datang nak main PS2 kat umah aku la sebab aku ada game ni. Dia ni kuat main games xmacam aku nih yang xberapa sangat tapi minat ka gak hehehe......Dah dekat nak masuk petang tu memang uje ni turun very heavy la sangat. Si Ropi pun tella kat aku & Jidin ni lagipun dah sampai masa kitaorang nak tolak pergi K.B . Kami terpaksa g petang sebab si Napi ni keja kira lepas time keja la pegi ni dalam puko 6 lebih dah gak.
Masa aku sampai umah Ropi ni ada la sebua pacuan 4 roda ni duk depan umah dia , aku ingat apo rupanya orang tu silap isi minyak nak diesel tapi di isinya petrol nasib baik tak meletop si kereta tu mula tu aku ingat tangki keto dia tu pecah ko apo. mujo ok lepas buang semua minyak yang dah tercampor tu. Lepas ketotu blah dari garaj umah Ropi terus je kami berangkat ko K.b sebabnya ropi nak g beli hp baru. SONY ERICSON K850i.
Bermulanya episod malang buat aku n kawan2 la ni. Banyak yang kami bualkan la dalam keta ni haha macm2 hal la dari yang bagus sampai ko benda tang ****** biasa ler hehehehe. Masa nak sampai kat K.B ni kira dekat dah ler masuk je lepas trafik light Kampung Sireh dekat ngan cabang nak masukko pasaraya Tesco betul2 depan trafik light ninkereta si Napi tiba2 je mati ingat biasa je tapi mati xnk hidup aduh ,malu beb depan trafik light turun tolak. Dah la tolong orang yang salah isi inyak akhirnya aku & geng pun kena keto meragam.
Tapi hajat Ropi tetap tercapai dapat gak dia beli hp dia tu lagipun dekat je dalam 500 meter je ngan K.B Mall keta rosak. Tolak keta tepi apo lagi g shopping ler hehehehe... mujo la Nipa abng & juga sedara kembar Napi ni datang tarikketa tapi dah lewat la dalm puko 12 tghmlm penet gak la kena tolak keta tu 2,3 kali gak huhuhuhuhuh.. malu tu meme arrrrrrr

2 comments:

pink_butterfly said...

hehe, x apa la, skali skala tolek keta...exercise jugak namanya tu...=p

hologramisfera said...

sembang cito gapo nyo abe?hihi