CLICK FLAG TO TRANSLATE YOUR LANGUAGE

Wednesday, December 24, 2008

NEW PSP-2001XMD SLIM
















Selepas puas aku meronda satu bandar k.b aku pk apo lagi yang yang aku nak ye..? so semasa tegah rouund tu aku pun pegi kat keda jual games so tertengok la model PSP 2000 SLIM terus aku tnya la haga dia berapa. ni kira servey haga la jugak. mula2 dengar tu terkezut gak la haga dia tu. ada yang haga RM699 tu pun blom lagi yang complete set la baru PSP belum masuk ngan memori lagi.
kalu yang recond complete set cuma RM800 lebih je tapi memori kecik jah cuma 2GB. kalu yang terbaru nih model limited la kalor biru haga dia dalam RM1100 & yang ni cuma memori 1GB je nak yang memori besar kena tambah duit ler. kalu yang limited ni dia bagi 1 cd games ori NFL 09 & satu cd movies pasal NFL. Ada la 2 kedai aku servey.
Pada esoknya terus aku pegi semula kat kedai tu & terus aku beli model yang limited nih & aku ambik memori 8GB yang berharga RM299 tapi jd murah ler bila aku ambik dalam pakej yang dia sediakan. siap dengan sarung housing, tinted skrin PSP aku sekali. semua sekali aku habis la Rm1200. kira murah la nih.

No comments: