CLICK FLAG TO TRANSLATE YOUR LANGUAGE

Tuesday, December 30, 2008

SUDAH PENAT GUA MENCARI

Sudah penat aku berjalan terjumpa air mahu togok hahaha.... macam nyanyi lagu XPDC lak... Fuhhh memang membuatkan aku ni penat sangat dah masuk 2 ari aku cube mencar sesutu yang memang susah nak dapat nih. Semalam aku pegi kat bandar Pasir Mas je nak cari satu benda elektronik yang di panggil cip... tapi hampa sebab yang aku nak ni xdok rupanya dah la uje hbs basah aku.
Arini aku cuba pulak datang ke bandar K.B sebab tokey cina tu cakap '' kawan lu pigi cari itu cip aaa... dekat K.B laaa... itu depan aaaaaa... Bank BSN''. Ini ali a.... gua terus pigi la itu tempat apek cakap tapi a.... memang hampa jugak lo.... manyak2 keda elektronik satu pun tarak cip yang gua mau tu. Dah la arini uje jugak basah jugak aku. Habis kedai elektronik aku tanya.
Memang capek gue berjalan tadi dalam ujelagi sebab nak cari cip untuk player DVD yang gue nak baiki sebab yang rosak ckit je cuma sound xkua gara2 dia punya cip for sound dah rosak.....
Ini macam xdapat gak aku nk repair kawan aku punya so sori bro.... i try my best.




AKU AKAN UPLOAD IMAGE KEMUDIAN EK

1 comment:

Anonymous said...

beli baru jer.. apo susah...